Thette med familj

Uppdatering

Publicerad 2009-08-14 23:35:58 i Allmänt,


Tossiga Gammelmorfar och Pratkvarnen Rasmus

Ja, det är väl dags för en uppdatering.
Orken eller lusten att blogga finns liksom inte där..

Snart börjar skolan, och då får vi se hur det här bloggandet kommer fungera..

Men än så länge har jag 2 dagar kvar till skolan börjar :)
Den här veckan började vi nere hos min morfar där vi sov över i två nätter i gäststugan.
Det gick jättebra och tror nog Rasmus trivdes där nere.


Rasmus och min sovplats (i den utdragbara soffan)


Ett framsteg i Rasmus liv; han har nu börjat krypa ordentligt.
Mammas kille börjar verkligen att bli stor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela