Thette med familj

11 dagar...

Publicerad 2009-01-18 20:01:39 i Allmänt,

Det är 11 dagar sedan jag skrev ett inlägg sist, 11 dagar!
Det är ju massor i bloggvärlden.

Men här händer ju inte så mycket just nu, jag och Rasmus börjar komma in i en rutin och det är väldigt skönt.
nu har han en tid han ska vara i säng och banne mig den som rubbar den, haha.
i dag, eller ja nu i kväll så rullade han över från mage till rygg =)
Så stolt jag är =)

nehe, nu ska jag nog ta och gå ut till Uffe som ligger i soffan och se om det är nåt på tv.
ha det bra allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela