Thette med familj

Den här dagen..

Publicerad 2009-01-07 17:54:08 i Allmänt,

Har absolut inte blivit som jag tänkt mig...
Jag har bara mått sämre och sämre och har verkligen inte orkat med något alls.
så vad har hänt då, jo jag och rasmus har bara varit.
Efter lunch gick vi och la oss och sov till Uffe kom hem från jobbet.

så här hände inga måsten i dag inte...
vi får se hur morgon dagen blir, i dag kommer jag nog att hoppa i säng när Rasmus ätit vid 20 och hoppas på att jag kan somna och får sova ett par timmar.

Nej, nu ska jag skicka iväg uffe att fixa nåt att äta...
för jag orkar verkligen inte stå i köket i dag...

Kommentarer

Postat av: Cicci

Publicerad 2009-01-17 19:05:26

Jag har utmanat dig :)

Postat av: jennie

Publicerad 2009-01-18 12:22:06

Hoppas du mår bättre snart! Ta hand om dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela