Thette med familj

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-01-28 17:37:49

åååh han är så söt att jag skulle kunna äta upp honom!!!

PUSS PÅ RASMUS! :*

Postat av: mia

Publicerad 2009-01-29 15:29:51

Gud han bara växer och blir bara sötare.....



Jag hoppas verkligen att vi kan träffas så man kan få träffa honom....

Postat av: Mormor

Publicerad 2009-01-30 12:35:44

Puss på dej min lilla gullunge jag längtar till jag får träffa dej igen och hålla dej i mina armar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela