Thette med familj

<3

Publicerad 2009-03-24 22:50:55 i Allmänt,

Det har varit underbart att ha min syster här.
Jättekul att få umgås med henne och Totte, som oxå ska sova här i natt.

Nu längtar jag dock efter en kväll ensam med Rasmus och Sid, för det har jag inte haft på riktigt länge.
annars har det inte hänt så mycket de sista dagarna, förutom att det har snöat och så... så nu är det minus grader och kallt igen... fy och bläää.

Nej, nu ska jag nog dricka upp teet, göra en flaska ersättnign och ställa i kylen inför natten, och gå och lägga mig i sängen och läsa... men trots att jag har flera böcker att läsa som jag inte läst ut eller ens börjat på så tänker jag läsa en bok som jag har läst förrut och då läste jag den från början till slut på två dagar om jag minns rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela