Thette med familj

en pojke söt som socker

Publicerad 2009-03-30 11:19:26 i Allmänt,

i fredags fyllde min farmor 70 år.
Så i går samlade hon barn, barnbarn och sitt barnbarns barn.
Smörgåstårta fick vi och efter det blev det kaffe och kakor.
Jättegott var det.

En fin bild fick vi med


passar på att lägga in en bild på min bror Dennis och Rasmus med, jag tyckte den bara blev för bra.




Annars har det inte hänt så mycket i helgen då jag har spenderat mestadels av den med huvudvärk.
I fredags var jag på möte med en studievägledare och det mötet blev inte som jag hade hoppats på, men men, får ta nya tag och se vad det blir till hösten, antingen komvux eller folkhögskola.
Vi åkte även in till ikea i fredags där vi köpte en spegel, lite ljus, 2 hyllor att ha över soffan, lite blommor och några fina krukor.

I lördags gick vi ner på stan för att köpa huvudvärkstabletter och då passade vi på att gå in på lindex för att köpa body'n jag skrev om i det sista inlägget.
Den får han vänta liite med att ha på sig då den fick köpas i storlek 68.
kan inte fatta, jag tycker han har växt massor och blivit stor men han har fortfarande "bara" storlek 56.



I dag står inte mycket på dagordningen, en liten prommenad och en resa till Vadstena till svärmor är vad som händer.

nej nu ska jag gå och gosa med Rasmus en stund.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela