Thette med familj

Jag kan med vara romantisk

Publicerad 2010-11-05 21:05:37 i Allmänt,


Köpte Rosor och godis till min underbara sambo i dag <3


I dag har jag varit på Ikea med Elin. Det var skönt att gå med nån som inte stressar och har sig där inne.
Men jag har nog aldrig handlat så mycket som jag gjorde för så lite pengar.
Notan gick på 31:- ja plus 7:- för en dricka utanför...
För det fick jag 2 tidskriftsamlare, 3 saxar, en visp och en potatisskalare.
Blev även en trip till Jula, Rusta och Plantagen...

Har haft en bra dag i dag, roligt att umgås med Elin och vi uptäckte att när vi var och handlade så tittade vi på ungefär samma saker så vi har likadana intressen kan man ju säga :)

I morgon ska vi ner till pappas grav... ska göra det fint vid stenen och sätta lykta, måste ringa Morfar och se om han vill att vi ska kolla stugan när vi ändå är i trakterna :)

Nehe, eftersom jag fick vara uppe med rasmus i natt igen och inte fick sova många timmar så funderar jag på att lägga mig snart..

God natt mina läsare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela