Thette med familj

Det går för fort....sakta ner...

Publicerad 2010-10-10 23:22:26 i Allmänt,

Ja tiden går alldeles för fort...
Om mindre än en månad fyller min älskade skitunge 2 år...2år!! Kan ni fatta det? det kan absolut inte jag.
Jag älskar honom verkligen hur mycket som helst.
Han är mitt allt och han är det bästa som någonsin gått i ett par skor.
I morgon tänkte jag sätta mig och gör en lista över vad han önskar sig i present ( eller som min kära bror skulle säga) det vi önskar honom i present haha).

Lägger säkert upp listan här, drt lär ju märkas om jag har tid... liiiite mycket med skolan just nu med eller ja, bara svårt att hinna med liksom!

nehe, dags att krypa ner i sängen... ska väl fortsätta lyssna på sommar i P1... har ju lite radiopratare kvar som jag inte lyssnar på än... och några från förra sommaren jag inte lyssnat på än...
Lyssnade på Andreas Lundstedt härom kvällen... Han gjorde mig glad och uppåt i sina 45 minuter...
Att leva med HIV kan inte vara lätt... Undrar om han bloggar... det är en blogg jag skulle älska att följa i så fall...


jaja, natti natti på er mina kära läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela