Thette med familj

Mammas lilla sjukling...

Publicerad 2010-09-13 14:56:24 i Allmänt,

Ja inte höll det sig länge innan R blev sjuk.
3 Veckor sedan han fick rören i öronen och nu, ja nu har han fått öroninflammation.
Hade hög feber i helgen... Usch, jobbigt att se honom sjuk ju.

Men växer gör han... lite kul han blir tyngre och jag går ner i vikt (jippi).
Nu har jag bara en så där 15kg kvar innan jag är helt nöjd men det är en god bit på väg i alla fall...
skönt är det, men en av nackdelarna är att man känner sig inte speciellt fin ändå... med hud som hänger både lite här och var.
Men nån gång kommer jag med att bli fin, hoppas jag i alla fall.

Nej, nu ska jag dansa med Rasmus :)

Hej svejs

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-20 04:09:09

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela