Thette med familj

Inte som jag tänkt mig...

Publicerad 2011-04-18 10:20:52 i Allmänt,

Dagen blev inte som jag tänkt mig, jag som hade tänkt att den skulle bli.
Det blir till att jobba. Kvällsskift till och med...
Uffe jobbar kväll så det blev att ringa runt efter en barnvakt vid 8 i morse, men jag fick tag på en, eller två kanske man ska säga. Dennis och Sara kommer och tar hand om våran lilla underbara gulleplutt <3

Så snälla att de ställer upp. Ska ta och göra nåt för dem sen för att de är så underbara!
Älskar verkligen min underbara familj!
De ställer alltid upp och finns alltid där när man behöver dem!
Underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela