Thette med familj

Våren är verkligen här...

Publicerad 2011-04-19 13:53:45 i Allmänt,



Eller ska man våga hoppas på det?
Jag vet i attan alltså, för om jag hoppas på det så kommer det säkert att snöa nästa vecka.
Fast jag hoppas verkligen inte eftersom vi har ju tagit på sommarskorna på bilen redan.

Nu sitter jag här, balkongdörren öppen, musik i högtalarna.
Rasmus (tatuu) sover, Uffe är med Lisa och hämtar kläder och hämtar Kusin vitamin Lina.
Lisa och jag har suttit på balkongen och drickit kaffe. Varmt som attan och jag har redan hunnit bli lite röd så får nog akta mig lite.

Hoppas jag kommer få lite hjälp av tjejerna så jag får en ny bloggdesign i dag, för nu är jag trött på den här...
Kommer en ny design kommer även en blogg utmaning.
Ja en utmaning för mig alltså, nämligen att hålla bloggen vid liv.

Kommentarer

Postat av: Alma

Publicerad 2011-07-11 05:30:58

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela