Thette med familj

Rensning

Publicerad 2011-08-19 06:36:48 i Allmänt,

God morgon!

Klockan är 6.31 och här har Rasmus och jag varit uppe sen 5, eller ja jag gick upp och gjorde välling då.
Klev ur sängen när den vad slut och Rasmus la sig på soffan och tittade på Pippi.

Jag har haft storrensning... ja på mitt Bloglovin' konto... Rensat bort en massa bloggar där det antingen inte skrivs nåt eller som jag har tröttnat på...
Så nu behöver jag tips av er läsare (om det nu finns några) på nya bloggar att läsa. Listan minskades väl från ca 60 bloggar till  36.... Dock är det flera stycken som inte skriver så ofta så många av dem är säkert över ett halvår sen jag läste sist.

Så kom igen, Tips tack <3

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-08-19 07:55:00

Vad gillar du för typ av bloggar då? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela