Thette med familj

Dag 01 - Presentera mig själv

Publicerad 2011-05-04 19:29:04 i Allmänt,


Therese heter jag och jag fyller 29år nu i juni. Mamma till Rasmus och Sambo med min underbara Uffe.
Jag har under mitt 29åriga liv flyttat så många gånger att jag nu har tappat räkningen, och fler lär det väl bli.
Under det senaste året har jag gjort en viktresa som jag verkligen inte trodde var möjlig.
Jag har sedan Juni 2010 går ner ca 30 kg. Jag har gått ner så mycket att personer i min egen släkt inte känner igen mig
längre, och jag skulle ljuga om jag säger att det inte gör mig glad... Ja att jag gått ner alla dessa kilon vill säga.

Jag jobbar som timvikarie på ett äldreboende här i stan, och jag måste säga att jag trivs väldigt bra med det.
Underbar personal och lite halvknasiga och roliga människor att ta hand om.

Det var lite om mig, är det nåt ni tycker jag har missat så är det bara att fråga =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela