Thette med familj

Dag 03 - En familjemedlem

Publicerad 2011-05-06 19:14:26 i Allmänt,

Kan jag skriva om någon annan än världens bästa kille?


Roger Rasmus Norin, född den 2a november kl. 02.17, blå och andades inte på 5 minuter.
Efter 5 minuter hade de satt en respiraor via näsan.
Världens blåaste och finaste ögon hade han.
Piggade på sig ganska fort.


I dag mår Rasmus jättebra och är världens finaste pojke.
Han älskar att sitta i soffan och mysa till Emil i Lönneberga, busa, gosa med mamma och pappa.
Bilar är sååå coolt att titta på men bara om de rör sig.

Mitt hjärta smälter så fort jag ser den här killen <3

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2011-05-06 20:22:06

Jag förstår dig gumman och jag önskar och hoppas att jag oxå snart får ha en liten att älska mer än livet självt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela