Thette med familj

Pain...

Publicerad 2011-10-21 10:22:11 i Allmänt,

Oj, fick sovmorgon i dag, men enbart för att jag hade huvudvärk...igen. Börjat bli ganska trött på den faktiskt!!

Somnade inte förens runt 2 i natt, man fastnar ju så lätt i vad man gör och vid 1.30 ungefär ja då började jag att städa upp bilar på golvet m.m men enbart för att jag letade nappar som R har en förmåga slänga överallt. Men när man väl hittar en så brukar det dyka upp 10 till... Samma sak om man köper nya, då brukar gamla komma fram.

I dag tror jag att jag har lurat med mig killarna till ikano huset faktiskt :) Äntligen ska jag slippa frysa om mina fötter i kväll... Hoppas jag i alla fall.

Jag undrar lite vad jag har för läsare här och om det är nåt speciellt som ni vill att jag ska skriva om?
Ni kan väl lämna en liten kommentar här nere??
Vore ju roligt att se vilka ni är...

Nej, nu ska jag återgå till Wordfeud tror jag ;-)

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-10-28 19:33:28

Hoppas du vinner över Uffe på WF gumman!!!!!!

kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela