Thette med familj

Your favorite series

Publicerad 2013-04-03 21:45:32 i Böcker,

Day 03   Your favorite series
 
jag har bara läst 2 serier när det kommer till böcker...
 
Sagan om Valhalla av Johanne Hildebrandt och så lyssnade jag ju på 50 nyanser av E L James.
Båda är ju i olika genrer så det är väldigt svårt att välja en av dem.
 
Sagan om Valhalla är ganska många år sedan jag läste faktiskt så minns inte speciellt mycket från den serien men har ju alla tre böckerna så skulle kanske läsa om dem någon gång, men just nu är listan på nya böcker längre  och den krymper ju inte direkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela