Thette med familj

Varför räcker tiden aldrig till?

Publicerad 2013-02-03 23:01:52 i Barnen, Familj, Livet, Tid,

Ja, det undrar jag...
Har lite recept liggandes sen veckan som jag vill blogga om men denna vecka har varit ett helsike.
En gnällig 2 månaders bebis, och en omöjlig 4 åring som kommit in i någon extrem trots ålder tror jag.
Jag hoppas på att få lite tid över i morgon eller på Tisdag, och då har jag typ 3 recept att lägga upp :)
 
Men nu måste jag i säng. Rasmus ska till Dagis i morgon och jag och Emil ska på Babysång ihop med världens bästa svägerska och fasters gullunge.
 
Sov så gott!
 

Kommentarer

Postat av: Elin Hedström

Publicerad 2013-02-04 07:59:05

Ja varför räcker inte tiden till?
Tiden går lite väl fort med tycker jag!
Hoppas ni får en trevlig stud på baby sången!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela