Thette med familj

ONT!

Publicerad 2013-01-08 23:31:19 i Tips, mammalivet,

I ett par dagar har jag haft riktigt ont när jag har ammat Emil.
Haft ont på ena bröstet.
Eftersom jag har världens bästa svägerska (Ja, de är inte gifta men bor ihop och har barn ihop så då får jag kalla henne så) så har jag inte lika ont i dag.
I går skickade jag Uffe till Apoteket efter att ha smsat med henne för att köpa bröstvårtskräm.
Hon berättade om den strax efter att Emil föddes men namnet hade jag inte lagt på minne.
 
Jag har nog aldrig använt en produkt som hjälpt så snabbt som den här har, plus att den inte behöver tvättas bort innan du ska amma för den innehåller inga tillsatta ämnen och inga konserveringsmedel.
 
 
Har du ont och inte testat så gör det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela