Thette med familj

Bokfynd

Publicerad 2013-08-09 08:00:50 i Böcker,

Förra lördagen var jag, maken och E i Linköping och gick på stan. Det är inte nåt vi brukar göra för det blir för det mesta bara Ikanohuset som vi åker till.

Men innan vi gick tillbaka passade vi på att gå in på Myrorna för att se om vi kunde fynda lite. Och visst hittade jag fynd alltid.
Jag är ju galen i böcker och har svårt att låta bli att köpa om jag hittar nåt jag vill ha även fast jag har hur mycket som helst som jag inte har läst än.
När man då hittar böcker som är billiga OCH så är det halva priset på dem, ja då är det ännu svårare att låta bli.
Tur jag har några bokhyllor att fylla nu när jag gjort bibliotekshörna med tillhörande läsplats i sovrummet.

Här är fynden jag gjorde på myrorna.
Har ni läst någon av dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela