Thette med familj

Migrän...

Publicerad 2013-06-30 08:56:00 i Böcker,

Gårdagen spenderades mestadels i sängen med migrän... var uppe några timmar medan Uffe var i väg och tävlade. Det gick visst inget vidare för honom tror jag, men barnen var snälla emot mig och jag hann att få på en porterstek på spisen och börja grädda våfflor innan Uffe kom hem och tog över så jag fick lägga mig ner igen.
 
I dag är det söndag och det betyder att Uffe påbörjar sin sista vecka innan semestern i morgon.
5 Arbetsdagar kvar, 5 förskoledagar för Rasmus innan vi ska vara hemma i 5 veckor tillsammans allihopa!
Kommer tröttna efter ett par tror jag men jag har kommit på ett sätt att få komma hemifrån så ni kommer nog hitta mig sittandes på bänkar lite här och var med en bok i handen i sommar.
 
På tal om bok så har jag börjat i boken "De skandalösa" av Simona Ahrnstedt som jag fick hem från booked veckan innan jag fyllde
Eftersom jag låg i sängen hela dagen i går så spenderade jag ensamtid efter att alla killar i det här hushållet lagt sig i går, glömde bort tiden och det slutade med att jag inte kom i säng fören 2 för att faktiskt fortsätta läsa där en stund innan jag kunde stänga igen den.
En recension kommer bara jag har läst ut den och det borde jag göra de närmsta dagarna.
 
Dags för kaffe och ett kapitel i boken medan de små underhåller sig själva i hoppgunga och framför tvn en stund. 
Bäst att passa på innan dagens måsten drar igång...
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela