Thette med familj

Gåva från kommunen...

Publicerad 2013-03-11 23:25:13 i

Ännu en dag är slut...
Jag borde sova för länge sedan men det har inte blivit så.
Hittat en ny serie att titta på, Chicago Fire. Det är liksom nåt speciellt med män i uniform. Riktigt bra serie i alla fall. 
 
Emils mat står på kylning, jag börjar inse att det handlar mer om dagar när det kommer till amning. Han är så frustrerad de få gånger han måste ta bröstet så det är snart inte värt alla tårar m.m.
Han är ju riktigt nöjd och ler massor efter att han ätit ersättning, han blir ju mätt så det är väl inte så konstigt?
 
I går tittade jag av någonb anledning i min inkorg på facebook, och såg då att jag hade ett meddelande liggandes i övrigt korgen.
Den 1 Mars gillade jag Mjölby kommuns sida på facebook och jag var tydligen nummer 300 att gilla den sidan, så jag hade en gåva att hämta ut på kommunhuset.
Så i dag la jag Emil i vagnen och gick ner. Jag har fått en röd fin picknickkorg. Kommer vara toppen i sommar på våra utflykter ju.
 
Nehe, mata Emil och sen försöka komma i säng, klockan 06 är det dags att gå upp igen och i morgon är det mammaFIT igen. Jag som först i dag har kunnat sitta på huk! 
Lite smärta härdar en väl antar jag,
 
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela