Thette med familj

Gott nytt år...

Publicerad 2008-12-31 14:29:06 i Allmänt,

 När jag tittar på Rasmus så undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna denna underbara lilla krabat.
När jag får känna hans lilla kropp i min famn, när vi får ögonkontakt och se hur hans lilla ansikte spricker upp i ett leende, så sprids en värme i min kropp och ögonen börjar tåras.
Jag trodde verkligen inte att man kunde känna så här, att man kunde älska något så litet, så mycket.

År 2008 kan jag garnaterat säga var det bästa året i mitt liv.
En stor händelse, som har förändrat mitt liv för all framtid.
Jag har blivit mamma, jag har världens underbaraste sambo, och världens gosigaste katt.
Just nu önskar jag mig inget mer.
år 2009 ska jag ägna åt att njuta av det jag har

Så till alla läsare vill jag säga Gott nytt år.
Jag hoppas att ni får ett riktigt bra år...
Vi ses nästa år igen

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2008-12-31 21:52:26

Vi önskar Rasmus ett Gott nytt år



Mormor o Plastmorfar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela