Thette med familj

nej fy!

Publicerad 2008-11-28 14:19:06 i Allmänt,

I går kom badbaljan fram från förrådet, det var dags för Rasmus första bad här hemma.
så han njöt, han är allt en fisk den där lille, men det var absolut inte kul alls att gå upp ur vattnet.
Då skrek han så att det slog lock för både mina och Uffes öron.




Häromkvällen satt jag och surfade runt som jag brukar och så hamnade jag på hemnet's hemsida. Så jag tog en koll på vad som fanns till salu i området och det slutade i att både jag och Uffe fastnade för en bostadsrätt.
Så i går ringde Uffe mäklaren men tyvärr var den såld :(
Inte alls kul, men det är bara att kolla vidare...

Nehe, om man skulle ta och plocka ur diskmaskinen innan Uffes mamma och syster med barn dyker upp eller innan den sovande björnen vaknar.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-28 22:21:07

har ni planer på att flytta? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela