Thette med familj

kärlek vid första ögonkastet

Publicerad 2009-04-29 07:56:11 i Allmänt,

Jag hör lätta snarkningar och tittar ner brevid mig,
där, i soffan, ligger han.
Han som har förändrat mitt liv totalt.
Han som får mig att skratta så jag gråter,
han som får mig att gråta av alla känslor som väller över mig så fort jag tittar på honom.

Det spelar ingen roll vad andra tycker,
han är det finaste och det mest underbara som någonsin har funnits i mitt liv.

Jag älskar dig Rasmus,
mitt eget kött och blod,
min Son.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-04-29 09:10:49

det har du all rätt att göra gumman och det är något alla ny mammor kommer att förstå när det själva upplever det.... Jag med hoppas jag.

Postat av: Noppiz

Publicerad 2009-04-29 20:01:56

Gud vilka fina kort du har på lille, sååååå sött! Måste ju få se den lille live någon dag har ju inte hunnit det! Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela