Thette med familj

är man vuxen nu?

Publicerad 2009-12-12 09:28:30 i Allmänt,

Ja, jag sitter här och lyssnar på "Ring så spelar vi".
Det måste ju ge några vuxen poäng i alla fall, eller hur?

Det var bra länge sen jag skrev nåt här...
Men blogglusten har liksom inte funnits.
Jag lovar att försöka bättra mig i alla fall.

Livet går vidare med raska steg.
Har man en 1åring i huset så har man sällan långtråkigt.
En 1åring som har vägrat sova på sitt eget rum, han har skrikit sig genom nätterna så nu har han fått komma in till oss igen, men får sova i egen säng.
Än så länge har det gått bra, så vi får hoppas att det fortsätter så.

Men tiden går fort... om mindre än en månad ska Rasmus börja på dagis.
Ja, så stor har han faktiskt blivit.
Svårt att förstå...



Nehe, nu ska vi se om jag kan pyssla lite, snart är det dags att väcka Rasmus pappa
Men ni får ha det så bra så ska vi se om vi höres snart igen.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-12-13 19:30:09

du är vuxen gumman men med barnasinnet kvar.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela