Thette med familj

jag önskar...

Publicerad 2009-03-25 23:13:20 i Allmänt,

att jag hade pengar så jag kunde inreda vårat hem, och köpa en massa kläder till Rasmus.
Hittade en SJUKT snygg boddy i dag. Skulle passa Rasmus perfekt.



visst är den snygg??!!
ska nog prata lite med Uffe när han kommer hem haha.

Annars har det inte hänt så mycket i dag.
Var ju som sakt på stan en sväng vid 17 tiden, tog en sväng in till nordiska så nu har jag fått en idé för köket och köksfönstret.
Skulle vara kul att få förverkliga den...
Ska nog ta en sväng in på ellos hemsida i väntan på att Uffe ska komma hem.
Han jobbar ju kväll denna vecka... Det är ganska trist, men nu är det så länge sedan jag var ensamen (ja med Siddis och Rasmus förstås) att jag ahr njutit av kvällen, och komemr säkert att göra det i morgon med.
Har käpt mig ett par karrekottletter till i morgon kväll.
Uffe äter ju inte karré och därför så ska det bli jättegott att äta det i morgon.
Till karrén ska jag äta klyftpotatis och en löksallad, ett recept jag hittade inne på familjeliv och jag som gillar lök så det passar nog mig.

Nej, nu blir det lite musik och titta runt på Ellos, när Uffe kommer om en timme blir det sängen,
så, sov gott allihopa!!

Kommentarer

Postat av: mia

Publicerad 2009-03-27 20:35:39

den du den var snygg... den hade nog varit snygg på en tuff kille

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela