Thette med familj

Tillbaks igen!

Publicerad 2010-09-11 01:51:06 i Allmänt,

ja det är jag, måste erkänna att trots att jag inte bloggar så tycker jag bättre om denna blogg.
Vi får väl se hur länge jag stannar men det blir nog ett litet tag. Går dock Webbdesign på komvux nu så om det är så att jag blir jätteduktig (vilket jag tvivlar på) så kanske jag gör min egna hemsida med blogg på..
Ja, vi får se vad som händer.

Nu är det i alla fall sängdags för min del, eller jag det var det för bra länge sen egentligen, men tack vare min underbara vän, Maria, så är jag nu hooked på ett spel jag inte har tid med haha

Avslutar inlägget med en bild från grekland där jag och Musse var i somras!!

Natti natti!


Rasmus på mormors 50 års dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela