Thette med familj

A book that you’ve read more than 3 times

Publicerad 2013-04-01 10:28:15 i Böcker,

Day 02   A book that you’ve read more than 3 times
 
Den är lätt. En bok jag har läst mer än 3 gånger, som jag faktiskt har fått tejpa ihop för att den ska sitta ihop är Kärlekens sällsamma makt av Jude Deveroux.
 
Baksidetext;
Allt sedan barndomen har det varit Leahs högsta önskan att gifta sig med den stilige Wesley Stanford.
Drömmen går i uppfyllelse, men det blir inte som Leah föreställt sig.
Wesley är sedan lång tid tillbaka förälskad i den vackra, men egensinniga Kimberley Shaw. Giftemålet med Leah är inte alls vad han har tänkt sig, och han känner sig tvingad till det. Han är en mycket motvillig äkta man.
I sin besvikelse beslutar Leah sig för att lämna Wesley och börja ett nytt liv i otämjda Kentucky.
När hennes planer uppdagas har Wesley börjat inse att Leah är stolt, passionerad och modig. Hans känslor för hustrun har ändrats och han känner sig förvirrad:  Är Leah den kvinna han inte kan leva utan?
 
 
Det här är den första bok jag kan påminna mig om att jag sträckläste.
En bok jag än i dag blir helt varm i kroppen av att läsa och som alltid kommer finnas i min bokhylla. Skulle dock behöva köpa en ny för snart hänger inte min ihop längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela