Thette med familj

Jaha, det här med Vabruari..

Publicerad 2013-02-18 11:20:00 i Allmänt,

Det stämmer ju på oss i år i alla fall.
Rasmus har feber igen, så även Uffe och jag.
 
Finns det nåt som heter VaM? (vård av man)
Han ligger just nu i soffan och sover och har en temp på 39,5.
Den enda som klarat sig hittills är Emil och jag hoppas att han fortsätter vara frisk.
I dag har ahn visst en sov dag för han har sovit i natt. ätit 2 gånger bara.
Och så vaknade han vid 8.30 och var hungrig och somnade om direkt efter matningen så nu ligger han inne i min säng och sover så gott.
Bara jag och Rasmus som är vakn och vi är båda hängiga och gnälliga.
Funderar på att förbereda middagen och ställa in den i kylen så det bara är att sätta in i ugnen i kväll när vi ska äta. 
Dock har jag ett problem, vi var och handlade i går så kylen är full, hur jag ska få in en form med köttfärspaj och potatismos vet jag ärligt talat inte....
 
Nehe, dags att titta till Emil igen och sen se om man kan få nåt gjort....
 
 

Kommentarer

Postat av: CissiG

Publicerad 2013-02-19 19:51:21

Fy så trist för er. Finns lista hos mig igen =)
KRAM CISSI

Svar: Ja, verkligen! Oh! En lista, den ska jag genast gå in och norpa åt mig ;)
Thette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela