Thette med familj

Skickat iväg ännu en bokbeställning!

Publicerad 2013-02-01 11:31:23 i Barnen, Böcker, Familj,

Jag som älskar läsa men inte hinner, min boklista är lång och växer hela tiden.
I dag har jag beställt hem 2 nya böcker, fast i dag var det inte från min lista utan jag har beställt böcker till Rasmus.
Han har ju inte ro i kroppen att sitta och läsa bok och så men vi försöker, och en bok som verkligen går hem hos honom är "Knacka på!" av Anna-Clara Tidholm.
Så i dag har jag (utan makens vetskap hehe) beställt hem de andra två liknande böckerna som hon har skrivit.
De heter "Hitta på!" och "Ut och Gå!".
 
Hoppas han kommer gilla dem lika mycket och att vi får några mysiga stunder med bokläsning framöver :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Elin Hedström

Publicerad 2013-02-01 12:47:55

Lennea älskar knacka på! Ska köpa dom andra med!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela