Thette med familj

Bokfrågor!

Publicerad 2013-01-30 16:53:20 i

1. Vad älskar du med att köpa nya böcker?
Känslan jag får när jag håller i dem, och längtan efter att få börja läsa dem.

2. Hur ofta köper du nya böcker? 
Alldelles för sällan. Önskar jag hade mer tid till att läsa än jag har i dag.

3. Fysisk bokaffär eller bokhandlar online - vad föredrar du?
Online skulle jag nog säga, jag har svårt att hitta nåt när jag går runt i en bokaffär, men online är det lättare. Kanske lite för lätt!?!

4. Har du någon favorit bokaffär? 
Adlibris. Böckerna brukar vara billiga och fraktfritt är ju aldrig fel.

5. Brukar du förbeställa böcker? 
Nej,

6. Har du en månadsbudget för bokinköp som du inte får överskrida?
Nej det har jag inte. Längtar tills den dagen jag behöver en.

7. Bokköpsstopp - är det något för dig?
Det behövs inte just nu. 

8. Hur stor är din bokönskelista?
Den är lång och växer dagligen.

9. Vilka tre böcker (från din önskelista eller förbeställningslista) vill du äga NU? 
Charlotte Hassel av Frida Skybäck, Vinteräpplen av Josefin Sundström, och Magikerna av Lev Grossman.

10. Vem taggar du vidare? 
Den som känner sig manad att svara på frågorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela