Thette med familj

Dagens

Publicerad 2013-01-30 21:46:50 i Allmänt, Dagens,

Dagens humör: Bra humör. Varit väldigt glad i dag.

Dagens mående: Har mått väldigt bra i dag.

Dagens borde: Städa, diska och vika tvätt...

Dagens frisyr: Håret uppslängt i en knut som vanligt.

Dagens smink: Inget alls, som vanligt..

Dagens klädsel: Jeans, linne och min UngCancer tröja..

Dagens planer: Umgås med Svägerskan och en klasskamrat från komvux

Dagens godaste: Lunchen som min svägerska hade med sig, Kycklingkebab i Pitabröd.

Dagens materiella vill ha: Hur ska jag välja nåt på den långa listan??

Dagens längtan: Till nästa helg när maken, jag och Emil ska bort på hotellnatt.

Dagens tidning: Min Amelia har äntligen kommit, får läsa den i morgon när R är på dagis.

Dagens låt: "Jag och min Far" med Magnus Uggla. En låt jag har väldigt svårt att sluta lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela