Thette med familj

Lyssna på böcker..

Publicerad 2013-01-30 21:57:39 i

Eftersom jag har 2 timmars promenad dagligen nu så är det perfekt att lyssna på böcker.
Häromdagen lyssnade jag klart på...
 
 
Jag tycker att Julia Dufvenius läser den riktigt bra. 
Jag tycker att man får väldigt bra upplevelse av boken.
Läste en recension om den där bloggaren INTE tyckte om boken.
Hon tyckte att den var som en vanlig harlequin fast med en massa mer sidor.
Jag håller inte med...  Jag tycker att den är riktigt bra, svårt att förklara varför jag tycker den är så bra. Det har verkligen inte med de snuskiga bitarna att göra, snarare att historien får nog vilken tjej som helst att drömma lite.
 
Har snart lyssnat klart på andra boken. Inte alls många skivor kvar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela