Thette med familj

hinna med?

Publicerad 2013-07-22 08:27:53 i Böcker,

Hur går det för er där ute? hinner ni läsa något nu på semestern eller är den redan slut?
 
Här är det fullt upp hela tiden. Kan inte ta det lugnt för då blir Rasmus rastlös och skriker och har sig så här försöker vi hitta på lite varje dag.
Det gör ju att läsandet blir lidandes tyvärr... 
Skulle gärna slå mig ner i en solstol med en stor kopp kaffe och en bok i andra handen.
Får väl se om det är någon som vill ha Rasmus någon natt så kanske det skulle kunna hända. 
 
Emil sköter sig mycket själv bara han får ligga på golvet och pyssla.
Vi var ju i Sommarstugan torsdag-söndag och ungen har lärt sig att dra sig framåt mot saker han vill ha.
Han är inte så himla liten längre, han vill dock inte dra sig några längre sträckor än utan bara ett eller två drag men det kommer ju i alla fall.
Snorig är han så jag tror det är tänder på G, man kan i all fall ana dem i tandköttet nu så vi får väl se hur mycket sömn det blir nu framöver...
 
Nehe, om man skulle försöka läsa en sida elelr två i boken så man kommer någonstans.
Jag som aldrig har kunnat läsa bok i bilen utan att bli åksjuk har faktiskt hittat ett sätt att kunna göra det, nämligen läsa e-bok i mobilen. Så när jag inte kör nu ja då sitter jag ju med näsan i mobilen så klart och läser lite.
Håller på med första boken om Blossom Street som Debbie Macomber skrivit.
Läser den faktiskt på Engelska och även om det går sakta så går det i alla fall framåt.
 
nä! Nu tar jag solviken och min kaffe kopp och sätter mig i en av fotöljerna.
Ha en bra sommar dag!

Kommentarer

Postat av: CissiG

Publicerad 2013-07-30 19:14:52

Ja Juli vart visst högsässong för min läsning. Hela 6 st!! Känns himla kuligt =)
Kram Cissi

Svar: Härligt :)
Thette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela