Thette med familj

A book that makes you happy

Publicerad 2013-06-11 11:06:10 i Böcker,

En bok som gör mig glad.
Det är faktiskt svårt att komma på en bok som gör mig glad.
Jag läser ju mest böcker som är verklighetsbaserade eller så är det kärleksromaner typ.
Kan ju inte säga att jag blir glad av att läsa böcker som handlar om barnmisshandel, mord osv men det är ändå svårt för mig att låta bli att läsa dem.
 
jag kan faktiskt inte komma på någon som gjort mig glad...
Ingen jag läst det senaste året iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela