Thette med familj

Trött!!

Publicerad 2013-06-15 19:30:18 i Drömmar och förhoppningar,

Jag är så trött på att alltid känna mig så ensam
Jag är trött på att aldrig ha någon att hitta på nåt med
Jag är trött på att alla försvinner
Jag är trött på att våran familj aldrig bli inbjuden till något skoj med vänner
Jag är trött på att inte ha orken att fixa till något så att jag kan bjuda in vännerna till det
 
 
Jag är bara så trött på allt just nu!
 
Varför bygger jag upp förväntningar när jag vet att det slutar med att vi sitter ensamna i slutändan?
 
I år skiter vi i midsommarfirande, vi firar på vårat lilla vis istället!
Istället för att sitta ensamna hemma så åker vi ner till sommarstugan och badar och myser, bara vi fyra!
Skiter i allt och alla!
 
Jag är bara så trött på allt just nu....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela