Thette med familj

Ännu flera frågor och svar

Publicerad 2013-03-11 08:00:00 i

Dessa 6 frågor hittade jag som vanligt inne hos FruGrip. Tänkte att jag skulel svara på dessa med :)
 
1. Vilka författare köper du alltid i inbundet(dvs, snabbt efter boken kommit ut)?
Oj, jag har faktiskt ingen speciell författare som jag köper inbundna böcker av, jag läser helst pocjetböcker så väntar oftast tills de kommer ut i pocket faktiskt,

2. Vilka författare har du flest böcker av i bokhyllan? 
Katarina Janousch. Har nog en så där 5 böcker av henne men 3 av dem har jag nyligen skickat efter så de har jag inte hunnit läsa än.
.
3. Vilken var den senaste boken någon tipsade dig om, och vad tyckte du om tipset? Var blev du tipsad, om det var en blogg?
Det är oftast min mamma som tipsar mig om böcker. Men även andra bloggar och en underbar bokgrupp på facebook. Dock har jag inte hunnit köpa några av de tipsen än så vad jag tyckte kan jag inte svara på.
Böcker som "Konsten att vara kvinna" och "Kaffe med musik" är 2 av böckerna.
Jag blev ju tipsad om "Femtio nyanser.." böckerna och de lyssnade jag på och tyckte väldigt mycket om.

4. Vilken var den senaste boken du gav bort? Mottagande?
Jag är jättedålig på att ge bort böcker, man kanske skulle börja med det. Jag tycker det är så svårt eftersom man inte alltid vet vad folk gillar för böcker.

5. Har du några biblioteksreservationer just nu?
Nej, jag vet inte ens när jag var på Bibblan sist. Funderar på att ta en tripp dit i dag faktiskt.

6. Vilken bok / böcker läser du just nu?
Just nu läser jag del 1 av Nellie som är skriven av Leslie Pearse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela