Thette med familj

Att göra...

Publicerad 2013-03-21 11:09:44 i

I dag har jag en del att göra, så det är väl dags att sätta igång.
 
  • Plugga till körkortet (det kanj ag göra hemifrån nu så det är sååå smidigt!!)
  • Hämta Rasmus
  • Fixa mellis
  • Laga middag
  • Mysa med mina barn
  • lägga barn (jag lägger Emil och Uffe lägger Rasmus i vanlig ordning)
  • vika tvätt
  • sortera ut kläder som är försmå till Emil (han växer ju så det knakar!)
  • plocka fram kläder och träningskläder till imorgon (ÄNTLIGEN fredag!)
  • Läsa ett kapitel i boken Nellie
  • Läsa en novell i Spelreglerna
  • SOVA!
Det är några punkter så bäst att sätta fart nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela