Thette med familj

Det ar en gång...

Publicerad 2013-03-02 22:47:47 i

Jaha så var det Lördag igen och jag sitter här med en sovande Emil bredvid mig ensam som vanligt.
Börjar bli van vid att vara ensam faktiskt.
Inte för att jag tycker om det utan för att livet är som det är just nu.
 
Försöker njuta av tiden som är men det är svårt vissa dagar.
Speciellt kvällsar som denna....
 
Dags att se klart avsnittet av Once upon a time för att sedan lägga mig och läsa en stund.
Det var ett par dagar sedan jag öppnade boken så några sidor måste jag allt hinna läsa.
 
I morgon blir det morgon kaffe till Vasaloppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela