Thette med familj

Listor

Publicerad 2013-03-20 22:35:16 i Böcker,

Här kommer då min önskelista på böcker jag vill läsa så här långt:
 
Tårka aldrig tårar utan handskar 1: Kärleken av Jonas Gardell
Tårka aldrig tårar utan handskar 2: Sjukdomen av Jonas Gardell
Geim av Anders de la Motte
Gul utanpå av Patrik Lundberg
Mitt Positiva liv av Andreas Lundstedt
Guldkompassen av Philip Pullman
Att föda ett barn av Kristina Sandberg
Charlotte Hassel av Frida Skybäck
Den vita frun av Frida Skybäck
Vinteräpplen av Josefine Sundström
Boel och Oskar av Josefine Sundström
Åttio dagar gul av Vina Jackson
Åttio dagar blå av Vina Jackson
Åttio dagar röd av Vina Jackson
Den perfekte vännen av Jonas Karlsson
 
Den här listan växer ju som sagt hela tiden. 
 
Böcker köpta i år som jag längtar efter att få börja läsa är:
 
Här ligger jag och blöder Av Jenny Jägerfeld
Spelreglerna av Jonas Karlsson
Som en drömbild av Nora Roberts
Doft av rosor av Nora Roberts
Bedragen av Katerina Janouch
Systerskap av Katerina Janouch
Dotter önskas av Katerina Janouch
 
Spelreglerna får följa med in i sovrummet i dag. Den ska jag försöka läsa parallelt med Nellie (Del 1) av Leslie Pearse som jag håller på med just nu.
 

Kommentarer

Postat av: CissiG

Publicerad 2013-03-21 10:15:26

En del där vill jag med läsa. Håller faktiskt på med Torka aldrig tårar del 2 nu sjukdomen =)
KRAM CISSI

Svar: Va kul :) kanske skulle kunna vara nåt som månadsbok i bokhörnan?
Thette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela