Thette med familj

Önskelista...

Publicerad 2013-03-20 21:37:29 i Böcker,

Jag uppe i ca 15 stycken i år, och då räknar jag inte de böcker jag köpt på rean i år för då är jag uppe i 20 böcker...
Tror jag ska ta min lista och besöka några loppiar för att se om jag kan hitta några lite billigare.
 
Oh vad kul det vore att ha en second hand butik bara för böcker.
Det skulle jag gilla.
 
Jag som älskar att läsa och har gjort så länge jag kan minnas, har en hel del böcker i min bokhylla som inte är lästa med. Såna böcker man köper för att de låter spännande och sen när man väl ska ta en bo och läsa så låter de inte så roliga just då.
Har några som stått i flera år faktiskt, men någon gång ska väl även de bli lästa.
 
 
Hur lång är din önskelista över böcker som du vill läsa?

Kommentarer

Postat av: CissiG

Publicerad 2013-03-20 22:15:30

Var är listan då? Rabbla upp den i bloggen vet jag. Ska nog göra lika dant!!
KRAM CISSI

Svar: Ja det ska jag göra :) Tack för tipset!
Thette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela