Thette med familj

Vad göra i dag??

Publicerad 2013-03-22 09:57:55 i

Ja i dag borde jag 
  • Plocka in tvätt
  • sortera Emils kläder (som jag inte hann i går)
  • sortera mina egna kläder som är för små
  • plocka in disken i diskstället
  • dammsuga upp allt grus i hallen
  • laga lunch
  • få Rasmus att sova middag
  • Vika lite mer tvätt  (den tar verkligen aldrig slut)
  • fixa mellis
  • sova en stund (blev ju bara 2 timmars sömn)
Där i mellan mata Emil, ge Rasmus frukt och uppmärksamhet...
Vi får se hur långt jag hinner, får uppdatera er i kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela