Thette med familj

opps I did it again...

Publicerad 2013-09-06 15:49:09 i

Nu har jag visst varit så där duktig på att skippa att blogga igen.
Jag har haft en period där jag har varit väldigt nere som direkt följde med sjuka barn... 
Tyvärr hinner man verkligen inte allt man vill här i livet... och bloggen är ju inget som jag känner att jag kan lägga tid på när jag knappt ens orkar att ta mig ur sängen på morgonen.
 
Det har varit en period med mycket tankar som flyger runt i huvudet och som verkligen inte vill stanna.
Det har lett till att jag sovit MAX 4 timmar per dygn. Är man redan nere så är verkligen inte 4 timmar tillräckligt och speciellt inte när man har två barn att ta hand om samtidigt.
 
Men livet går ju vidare och när man varit så långt nere är det bara att försöka dra sig upp.
Gråta ut allt och sen samla kraft.
Även om jag hatar att må så dåligt så tror jag ändå att det stärker mig.
Jag är bara människa jag med och det är bra att visa sig själv och andra det skulle jag tro.
 
 
Rasmus har nu börjat på korttids.
Inskolning pågår och han har varit där några eftermiddagar ensam.
Gått raka vägen från förskolan till Korttids och det har fungerat bra.
Den 26e ska han sova över för första gången och det ska bli spännande att se hur det kommer att fungera.
 
 
Nehe, om man skulle få lite gjort innan man åker till Hogstad på middag.
Svårt att komma igång med något alls just nu....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thette

Ensamstående 2 barnsmamma med barn varannan vecka. Lever själv med Diabetes typ 1 och har en son med särskilda behov. Livspusslet är inte alltid lätt att få ihop, man gör det bästa man kan. Det här är vårat liv i mina ord.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela